Известие

Collapse
No announcement yet.

Налягане на маслото на 164-ка

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Налягане на маслото на 164-ка

    Колеги, нивото на маслото ми беше 0,5 атм. на празен ход при топъл двигател ( 95-100 градуса). Сега го смених с друго и налягането е 1,5-2 атм. топъл, а като запаля сутрин е почти 6 атм.!!!
    Ако някой се интересува мога да му кажа какво е, че сега го забравих. М/у другото и ускорява страхотно !!!
    http://sevlievort.rally-club.net/

  • #2
    Оооо,ралиткаджията,напълно нормално е при тия високи температури да ти показва около 0,5 кг/см2 на празен ход,обикновено им дават при 4000 оборота някъде 3-4.Това са средни нива,които ти казвам.При силно загрят мотор маслото се загрява до 110-120 градуса,ти колко искаш да е гъсто,като мармалад ли? Нали щеше да си сменяш алфата със Сиера?
    Аре,на Кюстендил и на Пещера ще идваш ли да зяпаш?Ке пием по едно шише(галонче) бира
    Аlfa 164 Super 2.5TD

    Comment


    • #3
      Вирусе, моята е със Селения. И преди и след смяната на маслото - студена 4, загряла 0,5. Казаха че билонормално - така ли е?
      ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
      ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
      Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
      Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Iltcho
        Вирусе, моята е със Селения. И преди и след смяната на маслото - студена 4, загряла 0,5. Казаха че билонормално - така ли е?
        Не съм Вируса ама така е
        http://www.thegamefactory.fr/

        Comment


        • #5
          За износен двигател да. Макар,че за 0,8 съм съгласен ама вече 0,5 не съм.Дизела на студено държи 8атм. като загрее пада на 1атм.Преди не падаше под 2,но знам къде е проблема.Бемзиновата студена държи 5 при загряла м/у 2,5-3атм.На празен ход.Дизела е с датчик от Лада бензиновата си е с оригиналния Веглия или нещо от сорта.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #6
            и аз така

            Хора имах същия проблем, ама тя ми светеше лампата за маслото и даже сменихме датчиците да не би да лъжат нещо.Тогава сменихме маслото от SELENIA GOLD на Лики Моли 10W60 и се опрай. Но това масло е скъпо и минахме на евтини заметители като Q8 10w 40 и пак е добре, но на скоро какво стана.Карам аз по магистралата с 5000 оборота ,то маслото няма и 2 атмосфери ,наливах сякакви присатки:Ресурс, MSO2 и все не е добре. И смених си масления филтър закупен от "Евро 07" с UFI от " София Експорт" (без да сменям маслото което е на 8000 км.) и сега студена е 6 атмосфери и в обороти загряла е между 2,5 и 3,5.
            Alfa164 T.S 148++ HP
            Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

            Comment


            • #7
              Ами да така се получава кат ви слагат суперуниверсални камионджийски филтри

              Да не говориме че и ладови и такива без клапани съм свалял от алфи
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Bobo
                Ами да така се получава кат ви слагат суперуниверсални камионджийски филтри

                Да не говориме че и ладови и такива без клапани съм свалял от алфи
                Бобуле,не е така,бе,на мойта филтъра си е за ВМ,два варианта са,аз ползвам тоя който си трябва.На студена зимата налягането е 5-5,5 кг/см2,а жегата като загрее пада леко под 1.Боби спокойно може да си смени датчика за налягане на маслото,който на студена на дизела му показва 8!Ойдел си е,приятелю.Руския датчик показва вярно за разлика от западните им събратя В 3000-4000 оборота налягането според него е 3-4 кг/см2 Дори и руския датчик е заминал,ако показва 8.А налягане 0,5 минимум е за бензинов мотор,за дизела е 0,8
                Аlfa 164 Super 2.5TD

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Boby
                  За износен двигател да.
                  Какъв износен двигател бе чадо??? Нещо не ти схващам мисълта. Значи стрелката стои малко над първата резка на уреда след 0-та.

                  Направих един малко нескопосан чертеж на пейнт-а. С червено съм маркирал там, дет стои стрелката на топъл мотор.
                  ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                  ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                  Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                  Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                  Comment


                  • #10
                    75ts

                    епа туи на 2 ми прилича
                    75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                    75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                    75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                    75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Iltcho
                      Вирусе, моята е със Селения. И преди и след смяната на маслото - студена 4, загряла 0,5. Казаха че билонормално - така ли е?
                      Това 0.5 дето си го написал не е първата чертичка след нулата.Има една къса чертичка=1бар. след това една по-дълга=2.Щом ти седи над първата значи е към 1.5 бара.

                      Мите говорех за датчика за лампата която май светваше при 0.5 бара.Руския не може да е заминал.Мерил съм го и показваше 320 ома при 0 бара.Колкото трябва да е.При 6 бара вече не знам колко ома е.Може там да има разлика и затова да показва 8.Като дам газ дори подминава осмицата(направо ще избие кочината) . При 3000 оборота ми показва 6 бара.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #12
                        Моя както си работеше добре започна да се ебе много интересно....

                        При запалване,независимо дали е топла или студена колата започва да се мята неудържимо..... по цялата скала... след време се оправя, но пак има аномалии от време на време: или едва като пусна газта показва нещо /докато давам газ седи на 0/ или пак се разшавва...

                        Днес ако остане време ще си сложа новия - от 2 месеца си чакам оригиналния и ще видя какво е положението. Може да се окаже че е нещо от инсталацията, но така и така стария е малко или много компроментиран
                        2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                        GSM: 0888 520 600

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Boby
                          Първоначално публикувано от Iltcho
                          Вирусе, моята е със Селения. И преди и след смяната на маслото - студена 4, загряла 0,5. Казаха че билонормално - така ли е?
                          Това 0.5 дето си го написал не е първата чертичка след нулата.Има една къса чертичка=1бар. след това една по-дълга=2.Щом ти седи над първата значи е към 1.5 бара.
                          Значи аз съм шматката. Извинявам се
                          ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                          ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                          Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                          Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Grigor
                            Моя както си работеше добре започна да се ебе много интересно....

                            При запалване,независимо дали е топла или студена колата започва да се мята неудържимо..... по цялата скала... след време се оправя, но пак има аномалии от време на време: или едва като пусна газта показва нещо /докато давам газ седи на 0/ или пак се разшавва...

                            Днес ако остане време ще си сложа новия - от 2 месеца си чакам оригиналния и ще видя какво е положението. Може да се окаже че е нещо от инсталацията, но така и така стария е малко или много компроментиран
                            Знаеш ли кога ще чакам оригинален 2 месеца-точно никога.Аз си перкам с ладов датчик и хич не ми дреме.Имам си и контролна лампа
                            Аlfa 164 Super 2.5TD

                            Comment


                            • #15
                              Аз го бях поръчал преди да се скапе този... и тамън си мислех, че няма да ми трябва и съм го поръчал напразно... и то си се наложи....
                              2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                              GSM: 0888 520 600

                              Comment

                              Working...
                              X